vrijdag 5 september 2008

Eerste melking !

Vandaag hebben we test gedraaid, en 2 koeien de boxen ingeduwt. Het aansluiten ging bijzonder snel en accuraat, zelfs zonder ingeven van coordinaten of assisteren bij aansluiten. Gewoon de koe erin , aansluiten en melken maar. dat belooft !

Het is gefilmd maar ik heb nog niet de juiste apparatuur om de film van de camera te halen, hopelijk zo snel mogelijk. Dan plaatst ik deze hier op de site. Nog de hekken plaasten naast de robot, banden om de koeien en we zijn vertrokken. ;-)

9 opmerkingen:

  1. succes nestor , met het opstarten van de galaxy

    VTF prutsboer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bart,
    Misschien ook een leuk idee om je laatste melkingen in de melkstal op film vast te leggen!!....T'is maar een tip.....
    Groet,
    Lely melker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, inderdaad die intentie hadden we wel. Ben nog even druk bezig vanavond, misschien slaag ik er nog in die video's online te krijgen. ze volgen alleszins..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bart,

    Veel succes met de opstart.
    Maar gezien je goede voorbereidingen zal dit zeker gaan lukken.
    Ik hoor zeer veel goede berichten over Galaxy Starline melkrobot.
    Nogmaals succes en mijn complimenten voor je weblog, zeer duidelijk en informatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bart en Bianca,
    Veel succes met de robot.
    het ziet er idd allemaal heel proper en netjes uit.
    Ben benieuwd naar de eerste ervaringen.
    veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier morgenvroeg met de laatste keer melken.
    zie je morgenmiddag
    gr jan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bart,
    Suc6 vandaag met de opstart!
    Laat gauw je bevindingen zien op je blog...
    Groet,
    Lely melker

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt ! ik probeer echt om iedere dag een stukje te schrijven. Mijn excuses voor het feit dat de video's nog steeds niet online staan, maar ze komen alleszins !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vandaag Galaxi-day ?
    Heel veel succes. Het vele werk van de afgelopen maanden zou er nu voor moeten zorgen dat er wat meer tijd voor jullie zelf vrijkomt.
    Blij voor jullie dat jullie zover staan.

    BeantwoordenVerwijderen